Укљученост родитеља у различите аспекте школског живота представља важну компоненту васпитног-образовног процеса и у значајној мјери доприноси квалитету образовања. Будући да је добробит дјетета централни интерес, како породице тако и школе, партнерство породице и школе представља важан предуслов за адекватно школовање и подстицање развоја детета.
Одлична сарадња родитеља ученика петог разреда централне школе и учитељице Здравке Гавранић огледала се у многим заједничким активностима које су увелико допринијеле унапређењу услова школовања у одјељењу V1 централне школе.
Посљедња од ових активности је час Васпитног рада у одјељењској заједници који је учитељица Здравка припремила и реализовала уз помоћ родитеља њених ученика, Лидије Шљивић и Радојице Максимовића. Наставни садржаји који су обрађени на овом часу су Карактеристике развоја и наговјештај пубертета, особине пубертета и односи између дјечака и дјевојчица као и прве симпатије. Пошто су ученици петог разреда на почетку овог турбулентног периода у њиховим животима, овакав начин реализације часа ће засигурно на најлакши начин ученицима приближити термин „пубертет“ и шта то заправо значи „бити у пубертету“. Учитељица Здравка је час започела стиховима пјесме „Плави чуперак“. Кроз питања о пјесми, као и о узрасту главног лика пјесме, ученици су убрзо закључили да ће час бити посвећен пубертету. Потом су госпођа Шљивић и господин Максимовић, обоје медицински радници, ученицима на интересантан начин, путем презентације приказали основне информације о пубертету. Након кратке дискусије услиједио је и мали квиз гдје су ученици имали прилику показати да су итекако запамтили оно о чему су родитељи причали. На крају часа, чланови ритмичке секције, ученици овог одјељења су за све присутне представили прикладну пјесмицу.
Користимо прилику да се захвалимо госпођи Шљивић и господину Максимовићу на успјешној реализацији овог часа, али и на одличној сарадњи коју имају, прије свега са својом учитељицом, а потом и са школом. Као што смо већ претходно нагласили, кључ успјешног васпитања и образовања дјеце је добра сарадња родитеља и школе у свим аспектима школског живота, што је на данашњем часу учитељице Здравке Гавранић у потпуности проведено у дјело.
Оставите одговор