Уз много подстицаја те кроз различите активности, дјеци смо приближили занимања људи која постоје, а поближе су се упознали са професијама блиским дјеци у смислу сусретања са људима чија су занимања: доктор, фризер, пекар, зубар итд.
Дјеца су тако имала прилику да се упознају са различитим професијама кроз приче, пјесмице, слагалице, фотографије и видео снимке. На тај начин развијана је способност уочавања односа и веза међу људима.
Описивали смо поједина занимања људи те уочавали како су одјевени и шта им је све потребно за њихов рад. Радили смо на развијању фине и грубе моторике кроз полигоне, вјежбања, дјечије плесове и вјежбе за фину моторику. У циљу подстицања развоја говора и увјежбавања игара улога, поједина занимања људи смо обрадили кроз ситуационе игре.
Током ових истраживачких дана настали су радови које су дјеца створила кроз разнобојне технике из области сликања, вајања и састављања.
Носећи кухарске капе, варјаче и оклагије малишани мјешовите јасличке групе озбиљно схватају свој задатак. Учествовали су у прављењу пецива и колача. Тијеста је било по цијелом столу, а мало и на поду, али је ипак добило жељени облик и уз велико весеље је „гурнуто у рерну“.
Озбиљна лица малишана који само погледом откривају своју радозналост говоре довољно о томе са колико посвећености приступају овом послу, односно планираним активностима што и нама доноси срећу јер смо сигурни да су наши циљеви и задаци испуњени на најбољи могући начин.
Оставите одговор