Учествовање родитеља у раду школе представља једну од најважнијих компоненти успјешног васпитања и образовања дјеце. Партнерство родитеља и школе је важан услов за адекватно подстицање развоја дјетета, његово напредовање и добро васпитање, а добробит дјетета је свакако заједнички интерес родитеља и школе.
Радионица која је реализована данас, 24. фебруара 2020. године у подручној школи у Драгаловцима је одличан примјер како родитељ и учитељ са подршком у облику стручне службе и управе школе чине магични круг повјерења и сарадње кључан за раст и развој сваког дјетета у школи.
Учиељице Тијана Јеринић и Дијана Стевановић су осмислиле и данас реализовале радионицу у којој су покривени сви сегменти рада једне школе. Кроз двије различите радионице оне су показале како се један исти проблем у школи може сагледати са мјеста ученика, са мјеста родитеља, са мјеста учитеља и са мјеста стручне службе и управе школе.
Управо стога су учесници радионице били ученици, родитељи, учитељи и испред стручне службе и управе школе директор, помоћник, педагог и логопед.
Циљ радионица је био приказати да је, иако се путеви при рјешавању неких потешкоћа у току школовања могу разликовати, циљ свима апсолутно исти – добробит ученика.
Након радионице, са великим задовољством, учесници су дошли до закључка да сарадњом родитеља, учитеља и школе и отвореног односа гдје сви учесници имају равноправне улоге, васпитање и образовање дјеце, наших ученика, може постати много успјешније, а наши ученици могу достићи свој пуни потенцијал.
Учитељице Тијана и Дијана су радионицу завршиле мишљу која обухвата идеју и поруку данашње активности:
„ШКОЛА И РОДИТЕЉИ ЗАЈЕДНО ФОРМИРАЈУ УЧЕНИКА КОЈИ НЕ МОРА БИТИ ОДЛИЧАН ЂАК, АЛИ МОЖЕ ПОСТАТИ ОДЛИЧАН ЧОВЈЕК“
По завршетку радионице, директор школе се захвалио свим учесницима радионице, похвалио сарадњу родитеља и подручне школе у Драгаловцима и честитао учитељицама на успјешно реализованој активности која увелико доприноси угледу школе и јача њен статус.
Оставите одговор